Zakres oferty
Wychodząc naprzeciw rosnącej potrzebie wśród deweloperów na odnalezienie stałego i rzetelnego partnera z branży property management, chcielibyśmy zaproponować Państwu wysokiej jakości, kompleksową usługę w tym zakresie.
Oddawanie budynku do użytkowania związane z przekazywaniem mieszkań jest finalizacją procesu inwestycyjnego. To jest ten moment, kiedy satysfakcja nabywców z otrzymanych lokali stanowi najlepszą rekomendację dla przyszłych klientów i kolejnych inwestycji.
Nasz zespół świetnie się orientuje w potrzebach przyszłych mieszkańców oraz umiejętnie zarządza procesem zasiedlania budynku rozpoczynając od przekazania pierwszego lokalu do całkowitego przekazania nieruchomości w zarząd nowym właścicielom.
Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników oraz kadry zarządzającej, jesteśmy w stanie sprostać wielu oczekiwaniom i co najważniejsze zapewnić indywidualną obsługę Klienta, dlatego każdy element przygotowanej oferty może zostać na Państwa życzenie zmodyfikowany.
Proces inwestycyjny
Na tym etapie służymy deweloperom naszą wiedzą w zakresie:
- analizy projektu i wskazanie rozwiązań optymalizacyjnych,
- szacowanie kosztów utrzymania budynku w przyszłości,
- negocjowanie umów z potencjalnymi dostawcami usług i mediów,
- ustalenie procedury obsługi usterek budowlanych,
- analiza rozwiązań prawnych dla powierzchni wspólnych,
- organizacja obiegu dokumentacji i płatności,
- przygotowanie do odbioru inwestycji.
Przejęcie budynku
Przejęcie nieruchomości od generalnego wykonawcy, a w tym:
- aktywny udział w odbiorach oraz przeglądach,
- przejmowanie dokumentacji,
- asystowanie w kontaktach pomiędzy deweloperem, usługodawcami i użytkownikami nieruchomości,
- przygotowanie rejestrów właścicieli i lokali,
- zapewnienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego z administratorem,
- przygotowanie koncepcji obsługi nieruchomości i negocjacja umów,
- nadzór nad prawidłowym usuwaniem usterek i awarii,
- asystowanie w bezpiecznym i sprawnym zasiedlaniu budynku.
Wspólnota mieszkaniowa
Gdy pierwszy lokal został sprzedany przystępujemy do aktywnego zarządzania wspólnotą, a w tym:
- rejestracja wspólnoty i wystąpienie o NIP oraz REGON,
- założenie konta bankowego,
- przygotowanie uchwał i regulaminów,
- organizacja komunikacji pomiędzy administratorem i mieszkańcami,
- przygotowanie pakietu startowego z informacjami dla nowych mieszkańców.
Administrowanie
W zakres oferty wchodzi także prowadzenie zarządu częścią wspólną nieruchomości:
- założenie książki obiektu budowlanego,
- nadzór nad terminową realizacją przeglądów obowiązkowych,
- kontrola nad utrzymaniem porządku i bezpieczeństwa,
- koordynacja prac firm obsługi technicznej nieruchomości,
- bieżące reagowanie i podejmowanie działań w celu usunięcia awarii i ich skutków,
- wizytacje nieruchomości,
- nadzór nad procesem zgłaszania usterek i monitorowanie wykonawców w zakresie ich terminowego usuwania
- prowadzenie obsługi księgowej.