history

Historia firmy

Powstanie naszej firmy poprzedza wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami. Członkowie naszego zespołu posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie spełniającą nasze wysokie wymagania. Nasze atuty pozwalają nam jako pierwszym wprowadzać innowacje i wdrażać narzędzia usprawniające pracę zespołu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, mogąc dzisiaj oferować usługi na tak wysokim poziomie.

  • 2020

    Firma na medal

    Rok jeszcze do końca nie minął, ale nasza praca już została doceniona. Obok certyfikatu rzetelności, który posiadamy stale od wielu lat, zostaliśmy wyróżnieni nagrodą "Firma na medal". Wielkie podziękowania dla całego zespołu - to dzięki Wam i waszej pracy co roku przekraczamy nasze granice.

  • 2019

    Pracowity rok

    Nowi klienci, to również nowe wyzwania w zakresie nietypowych spraw. Nietypowa organizacja czterech wspólnot w zakresie jednego budynku, granice nieruchomości wspólnej przy niestandardowych zapisach aktów notarialnych - to tylko niektóre z nich.

  • 2018

    Podwojenie obrotu

    Dzięki rekomendacjom właścicieli nieruchomości, które obsługujemy, nawiązaliśmy współpracę z wieloma nieruchomościami, jednocześnie powiększając liczbę zadowolonych z naszej obsługi klientów.

  • 2017

    Gepardy biznesu

    Otrzymaliśmy tytuł Gepardy Biznesu 2017. Udało nam się uplasować na 161 pozycji z ponad 6000 wyróżnionych firm. Wielkie gratulacje dla całego zespołu i podziękowania dla wszystkich naszych klientów.

  • 2016

    Portfel komercyjny

    Poszerzyliśmy nasze portfolio o portfel nieruchomości komercyjnych, zlokalizowanych w całej Polsce. Nasze kompleksowe podejście i wypracowane metody działania umożliwiły znaczącą poprawę ich obsługi już od pierwszych miesięcy.

  • 2015

    Polecany zarządca

    Powoli obsługiwaliśmy coraz więcej nieruchomości, głównie opierając się na rekomendacjach naszych dotychczasowych klientów. Właściciele doceniali nasze profesjonalne podejście, wyjątkową obsługę klienta i nieszablonowe podejście do bieżących problemów.

  • 2014

    Perełki architektury

    Rozszerzyliśmy swój portfel obsługiwanych nieruchomości o zabytkowe kamienice na Warszawskim Powiślu oraz starej Ochocie i rozpoczęliśmy ich renowację pod czujnym okiem konserwatora zabytków.

  • 2013

    dalsza ekspansja

    Nasze umiejętności zarządcze i kultura biznesowa w powiązaniu z wysokim zaangażowaniem w sprawy naszych klientów zaczęły przynosić pierwsze efekty. Dzięki otrzymanym rekomendacjom zyskaliśmy zaufanie kolejnych klientów i rozszerzając zakres naszego działania na nowe nieruchomości.

  • 2012

    Pierwsi pracownicy

    Ilość obsługiwanych przez nas nieruchomości rosła i zdecydowaliśmy się rozbudować nasz zespół o kolejnych property managerów, którzy spełnialiby nasze wysokie standardy obsługi.

  • 2011

    lokalna firma

    Za namową naszych klientów i w oparciu o ich rekomendacje zdecydowaliśmy się stworzyć zespół mogący na najwyższym poziomie służyć swoją wiedzą i umiejętnościami nawet najbardziej wymagającym właścicielom nieruchomości.

Jak możemy ci pomóc?

Skontaktuj się z naszym biurem lub napisz do nas on-line.

Wykonywanie obowiązków przez pracowników PITERSON Sp z o.o. charakteryzuje się profesjonalnym podejściem, wysoką kulturą biznesową oraz dbałością o wszystkie aspekty funkcjonowania budynku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości świadczonych przez Spółkę usług, jednocześnie rekomendując ją jako sprawdzonego i zaufanego administratora nieruchomości.

blank-profile-hi-400x380
Zastępca burmistrza
Gmina Ożarów Mazowiecki
Piterson Rzetelna firma
Gepard Biznesu 2017
Firma na medal
Oferteo

SZUKASZ SPRAWDZONEGO PROPERTY MANAGERA?